نتیجه FSGS پس از پیوند کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) مدت پاتولوژیک ضایعات گلومرولی با ویژگی های بالینی خاص است. برای افراد مبتلا به FSGS، در حالی که پیش آگهی نسبتا خوب است اگر آنها پروتئینوری نفروتیک ثانویه، بیشتر مردم با پروتئینوری گسترده و مداوم ممکن است پیشرفت برای پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی، حتی اگر درمان مواد مخدر سرکوب کننده سیستم ایمنی است انجام می شود. در نارسایی کلیه، پیوند کلیه ممکن است به عنوان گزینه درمانی خارجی گرفته شده است. با این حال، در FSGS، نتیجه پس از پیوند است به عنوان خوب نیست چون بیماری تمایل دارد به یک میزان عود بالاتر به عنوان یک ترکیب برای موارد دیگر با ESRD.

نتیجه FSGS پس از پیوند کلیه چیست؟ عود FSGS با بسیاری از عوامل، کودکان، بیماران مبتلا به گسترش سلاح های هسته مزانژال در کلیه بومی، کسانی که با پیشرفت به سمت ESRD، و همراه کسانی که قبل از پیوند نفرکتومی دوطرفه دریافت گزارش شده است که افزایش خطر عود. دو تظاهرات بالینی FSGS پس از پیوند وجود دارد. در عود زود هنگام، مردم پروتئینوری عظیم در عرض چند ساعت تا چند روز پس از پیوند.عود اواخر ممکن خائنانه چند ماه یا سال بعد از پیوند توسعه.

FSGS یک اختلال کلیوی است که با اختلال سیستم ایمنی مرتبط است. اختلالات سیستم ایمنی در کلیه سپرده برای فعال آسیب سیستم ایمنی به سلول های کلیه عملکرد سالم است. درمان سرکوب کننده سیستم ایمنی در طب بیماران کمک می کند تا کنترل التهاب و کاهش آسیب به سلول های کلیوی است. با این حال، استفاده طولانی مدت از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی را سرکوب سیستم ایمنی بدن و افزایش خطر عود. بعد از پیوند کلیه، بیماران سرکوب کننده سیستم ایمنی داروهای مورد استفاده در کاهش رد کلیه جدید، با این حال، اختلال ایمنی بدن اصلاح نشود می تواند به راحتی و عود FSGS به دست آمده. در اولین پیوند کلیه، 20 تا 30 درصد از بیماران دچار FSGS مکرر. گرافت دوم، که عود در پیوند اول داشته اند، معمولا توسط عود همراه است. جوانان با FSGS و نارسایی کلیه می تواند مورد استفاده قرار گیرد بارها و بارها پیوند. همانطور که برای درمان FSGS، درمان باید بهبود سلول های آسیب دیده کلیه، تنظیم سیستم ایمنی بدن شامل و اصلاح اختلال ایمنی بدن، که می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت و بهبود وضعیت، بیماری. ترکیب طب سنتی چینی با طب غربی می تواند کمک به بهبود پیش آگهی در بیماران مبتلا به FSGS مبتلا به نارسایی کلیه.

بالا بالا که ذکر شد در نتیجه FSGS پس از پیوند کلیه است؟ اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز هم توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه در دسترس از همه اطلاعات؟ اگر شما هر گونه مشکل، شما می توانید از کارشناسان آنلاین ما مشورت، enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک کنید!

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1940.html





:: برچسب‌ها: FSGS، پیش بینی FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: